فیس بوک در حال کار بر روی این است که چگونه تبلیغات را از موضوعات خبری جرم و فاجعه دور نگه دارد

facebook اعلام کرده است که برای اطمینان از عدم نمایش تبلیغات در News Feed در کنار عناوین خاص ، روی “کنترل های حذف مطلب” با گروهی از تبلیغ کنندگان کار می کند. فیس بوک روز جمعه گفت که در حالی که این ابزارها را توسعه می دهد ، “پادمانهایی برای محافظت از حریم خصوصی افراد” نیز ایجاد خواهد کرد.

به گفته فیس بوک ، تبلیغ کنندگان می توانند موضوعات مورد نظر را برای جلوگیری از تبلیغات انتخاب کنند ، زیرا فیس بوک می گوید یک شرکت اسباب بازی کودکان می تواند انتخاب کند که در اخبار “جنایت و تراژدی” نشان داده نشود.

پلتفرم رسانه های اجتماعی گفت ، مرحله آزمایش این پروژه بیشتر سال 2021 به طول خواهد انجامید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *